Vandaag zijn we op pad gegaan met de cameraploeg van RasFilm en hebben we opnames gemaakt voor de regionale marketingcampagne van het Werkcentrum. We filmden op vijf herkenbare locaties in de regio.
Vanaf 11 mei is het resultaat te zien! Voor nu alvast wat beelden achter de schermen…

